Három napon át zajlik az árverés két módon – külön licitálhatnak magánszemélyek egyedi finomságokra, és külön cégek úgynevezett céges csomagokra. Idén immár huszonnyolc gasztroblogger, illetve egy „vendég”, Hegyi Barbara színművész ajánlott fel valamilyen desszertet. Azok pedig, akik a liciten túl vagy azon kívül szerettek volna kisebb összegű támogatással segíteni, ajándéktárgyakat vásárolhattak. E tavaszi akció bevételével a születésük során megsérült gyermekek rehabilitációját, gyógyítását támogató Gézengúz Alapítványt támogatták – több mint 950 ezer forinttal. És hogy mindez valóban túlmutat azon, hogy néhány ember sokszor bizony igen borsos áron hozzájut egy felkapott gasztroblogger kreációjához, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az évek során kialakult a szokás, hogy az árverést elvesztők közül is többen felajánlják licitösszegüket a jótékonysági célra. Cserébe pedig – ha a nyertes szintén beleegyezik – a blogger vállalja a süti többszöri elkészítését a „vigaszágon” befutók számára is.