A Pannon Filharmonikusok a következő szezon bérletének a Titánium címet adta, egy metaforával érzékenyen rátapintva a klasszikus zene lényegére. Hiszen, ahogyan a titániumban a kvarc, a muzsikában is szilárd struktúra alapjain bontakozhat ki a változatos szépség. A 2018/2019-es műsorra különösen igaz, hogy nemcsak füllel, de lélekkel is hallgatható, hiszen olyan művek terelik az ember figyelmét a benső értékek felé, mint Mozart Esz-dúr sinfonia concertantéja, Eötvös Péter „dadogó oratóriuma”, Brucknernek a monumentális szerkezetek és a német egyházi zene vonásait viselő V. szimfóniája, vagy a hagyományosan orgonára komponáló zeneszerző, César Franck d-moll szimfóniája.
Az öt hangversenyből álló sorozatnak a Müpa Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterme ad otthont. Az évad első, Bécsi ikonok című koncertjének műsorát Schönberg, Mozart és Schubert egy-egy híres műve adja Bogányi Tibor vezényletével szeptember 28-án. Novemberben Bogányi Gergely közreműködésével Mendelssohn g-moll zongoraversenyét, egy romantikus „tündérkert” hangjait hallhatjuk, majd Bruckner V. szimfóniájának „katedrálisában” kaphat erőre a lelkünk. 2019 januárjában Gilbert Varga karmester keze nyomán Erik Satie és a nagy műgonddal komponáló César Franck művei csendülnek fel. Márciusban a világhírű magyar zeneszerző-karmestert, Eötvös Pétert hetvenötödik születésnapja alkalmából szerzői esttel köszönti a Pannon Filharmonikusok. Áprilisban pedig Antonín Dvořák h-moll gordonkaversenyén és VII. szimfóniáján keresztül válik hallhatóvá a cselló lelke Marie-Elisabeth Hecker szólista tolmácsolásában, Vass András vezényletével.
Ahogy a zenekartól az elmúlt esztendők során megszoktuk, a rendkívül gazdag koncertműsor, a neves szólisták, karmesterek szereplése és az, hogy az együttes színpadon teszi láthatóvá és hallhatóvá az összetartozást, olyan komolyzenei élményt nyújt a hallgatóságnak, amely bensőséges és közösségi hangulattal fonódik össze. Titánium bérletével a Pannon Filharmonikusok a belső tartás zenéjét hozza el közönségének.