A Drogerie Markt által kezdeményezett Együtt a babákért kampánynak köszönhetően tizennyolcmillió forint értékben összesen hatezer- ötszáz csomag pelenka jut el a rászorulókhoz. A kezdeményezés célja a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatása. A dm, a Procter & Gamble és a Katolikus Karitász közös kampányába az ország valamennyi dm-üzlete bekapcsolódott. A két hónapos akció alatt a Drogerie Markt vásárlói hűségpontjaikat ajánlhatták fel adományként, amelyet a szervezet pelenkák formájában továbbított a Katolikus Karitász által kiválasztott családoknak. A kampány során több mint hatezerötszáz vásárló ajánlotta fel pontjait.
Az átadón Écsy Gábor atya köszönetet mondott együttműködő partnereiknek és minden adományozónak, hogy segítségükkel közel százezer forint értékű pelenkát kaphattak a rászoruló családok.
Ismét apacsoport indult
A Katolikus Karitász Rév Szolgálata újra apacsoportot indít kiskorú gyermeket nevelő, illetve leendő apák részére. A csoport többek között az alábbi témákat járja körbe: hogyan válunk apává, az apa jelenléte és szerepe a mai családokban, feladatmegosztás a gyermeknevelésben. A találkozókon a részvevők kérdéseinek megbeszélésére is lehetőség lesz.
A program megvalósítását az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogatja, így a jelentkezők számára térítésmenetes. A foglalkozások helyszíne: Budapest XI. kerületi Katolikus Karitász Rév Szolgálat, Bartók Béla út 96.
További tudnivalók a Katolikus Karitász honlapján: karitasz.hu.
Katolikus Karitász/MK