Erdélyben jártunk

Jártunk a szoborparkban, majd ellátogattunk Böjte Csaba atya nagyszalontai árvaházába. Összebarátkoztunk és játszottunk az ott élő gyerekekkel, azután pedig átadtuk nekik az otthonról vitt ajándékokat. Másnap velük együtt indultunk tovább. Megnéztük a magyarremetei református templomot, amelyről egy ottani lelkész mesélt nekünk, majd a Mézgedi-cseppkőbarlangba kirándultunk. Este a szálláson meleg vacsorával vártak minket. A harmadik napon a Pádis-fennsíkon található Csodavárat kerestük föl. Reggeltől estig túráztunk. Anap végén a szállásunkon felfrissülhettünk a panzió medencéjében. A kirándulás utolsó napján Belényesen jártunk, ahol felkerestük az 1944-ben hősi halált halt magyarok emlékművét. Hazafelé még betértünk az árvaházba, majd Budapest felé vettük az irányt. A kirándulás mindannyiunk számára maradandó élmény volt.

Gergely Dominika (7. osztályos tanuló)

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .